25. juli 2015

BARNDOMSSYSLER

Vores nye hus trænger til lidt nyt...
ALT nyt faktisk, da vi solgte næsten alle vores ting inden vi flyttede. Jeg købte for nogle måneder siden noget (møg)billigt uldgarn på dba.dk som viste sig at være for groft til at jeg kunne det til det strik jeg plejer. Farverne var heller ikke helt i skabet, så det hele røg "på lageret".
Nu er jeg kommet i tanke om det, da vi mangler et tæppe til sofaområdet.  Efter at have været igennem idéer om et tæppe af pompom'er og multicolor er jeg endt med rya. 
Jeg har ikke lavet rya siden jeg var barn, så det krævede et lille besøg på Hendes Verdens hobby skole, men nu kører det. Rya lineal har jeg ingen af, men min tommelfinger er glimrende og nemmere at bruge :)
Mønsteret er trekanter i forskellige størrelser og farver - det nemmeste at lave på ternet papir. Jeg er spændt - der er langt til 130 cm X 150 cm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar