23. december 2016

JULESALMER

Vi holder jul hjemme i huset for første gang. Jeg var sikker på, jeg havde styr på det hele, men jeg kom lige i tanke om, at jeg mangler julesalmehæfter. Der er ikke tid til at købe, så jeg støvsugede nettet for de salmer, vi plejer at synge og fik dem sat hurtigt sammen.

I tilfælde af at andre står i min situation, så skal I være velkomne til nuppe min:
Rigtig glædelig jul!

Et barn er født i Bethlehem
Juletræet med sin pynt
Dejlig er den himmel blå
Glade jul
Højt fra træets top
Dejlig er jorden
Julen har bragt velsignet bud
Nu' det jul igen
Det kimer nu til julefest

Julesalmehæfte




















Jeg har valgt at printe på begge sider, hvor man vender på den korte led. Så har jeg foldet arket på midten, så "Et barn er født i Bethlehem" er forrest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar